02 May 2010

kEnAnGaN aka MeMoRy

salam....
tgh2 mlm ni pown jari aku ni rsa gian sgt nk menaip kt cni...
ye la...
waktu siang..
my life is very hectic...
so...
i'll grab this opportunity at nite....

tonite...
i would like to talk about...
kenangan aka memory.....

stiap mnsia kt dunia ni da knangan...
so do i....
bnyk la...
manis dan pahit...
ekceli..
tq 2 someone yg bg aku idea nk tlis psal entri ni...

aku rsa since aku kt usm ni...
bnyk btol memori trcipta...

aku dpt pengalaman yg aku x leh dpt kt mana2...
aku dpt nilai org....
aku dpt ilmu...
aku dpt berdikari...
tq 2 my parents b'coz u trusted me....
n tq 2 my frend sbb lyn prangai aku yg kdg2 cm bdk2...

aku jgk ingt msa aku skolah dlu...
agk2 dh 10 skolah aku blajar..
utara..
pantai timur...
seberang laut..
selatan je aku x smpat..
rmai kwn aku dpt...
tp ada gk yg mkn kwn...
ala..
biasa la..
manusia..
mana da yg sempurna...
as a conclusion....
setiap kenangan 2 ssah kita nk lupa...
tp ia akan buat kta lbh matang...

hehehe....
so surprise coz i can wrote like that!!...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...