29 October 2010

fReE!!!!!!

salam..........
i miss my page.....
so missed it.......
hari2 hectic aku kt usm ni almost done..........
sgt best bla submit assignment yg last...
SPW201 aka pentadbiran awam....
fuhhhhh!!!!....
i'm very satisfied.......


lpas submit assignment 2....
kiranya aku dh break off ngan mr. assignment...
ngeeeee~~~.......

aku n classmate...
akak suksis @ ju....
g lpas geram kt bkt jambul....
apa ag...
karaoke time.....


fuhh..
ktowg bedal sorg 5 lagu....
rsa cm x puas jer....
nyanyi penuh perasaan smpai owg kt box sblh pown jenguk box ktowg....
hahaha.....
jln2 dua org pown leh jadi....
sgt best.....

semester 3 ni bnyk suka duka....
aku plg suka tgok lecturer...
mcm2 ragam....
so...
aku nk cta ckit la pemerhatian aku ttg lecturer ktowg.....

di hari yg mulia......
sy nk bg hadiah.....


(wah3)......
geng2 sc politik mst taw ni ayat keramat sapa....
korg mesti knal kan?????.....
hehehe...
konfom dari dr. benny tersayang.....
2 tandanya beliau nk bg kuiz...
kalo dia ckp cm2....
ktowg dh fhm sgt.....
hahaha....

u see that????........


2 ayt keramat dr. ong beng kok....
dr first week ag aku dh bengkok ngan subjek beliau....
aku x thu apa motif subjek 2 diwujudkan.....
tp...
makin hari...
aku makin fhm.....
huhuhu...
ekceli..
aku pernah wat jahat kt beliau.....
dlm 1 kuliah 2....
aku dgn berbesar hati kira jumlah perkataan "u see that"...
jumlahnya 125 kali dlm masa 2 jam.....
so...
puratanya 1 perkataan 1 minit....
hahaha....
kononnya..
aplikasi subjek 2 la...

sorg lg...
dr lim...
beliau ni bla waktu klas nk abih baru beliau smgt nk ajaq...
kdg ktowg blah cm2 ja...
tp aku sure yg dia pown terasa ati gk....

usually.....
kalo nk dkt abih sem...
dorg mesti bg borang utk komen pensyarah...
kt borg 2 la ktowg luahkan perasaan....
mcm2 la....
tp byk yg negatif....
i guess....
hahaha....

sorg lg....
aku plg admire ngan lecturer ni....
dr azlinda....
dh la cute....
lemah lembut.....
aku ska btol cara beliau mengajar....
so soft spoken.....
tp kdg2 aku terponteng klas beliau....
ye la...
klas waktu pagi....
phm2 je la...

walau pe pown yg tjadi....
we had 2 faced it....
so....
semester 3 tahun 2....
i had gain a lot of things.....
that will give me some experience 2 use in the future...
i really hope that....

lpas ni...
nk fokus kt exam lak....


WISH ME LUCK!!! : )



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...