14 November 2010

i l0Ve iT!!!!...

salam....
kita ke udara lg.....
nk tny korg ni...
mst korg da lagu feberet kan??..
s0 am i.....
aku pown ada gk...
tp lagu feberet aku ni ikot peredaran masa....
bla lgu 2 ngah t0p..
aku ska la..
tp bla da lgu baru lak yg nek...
aku ska lgu bru 2 lak....
hahahha...
s0..
lagu baru yg dh wt aku fall in love ni....
"just the way you are" by bruno mars.......

i like this s0ng!!!..
seriously...

ni la bruno mars.....

fes time aku dgr sora di tme dia nyanyi lgu..
'n0thing on you' ngan 'billionaire'...
dlm lgu 2 dia just nyanyi part korus jer....
aku x mnat sgt..
c0z aku rsa cm p0y0 jer mamat ni....
tp..
keadaan berubah bla aku dgr lgu..
just the way you are....
w0w......
i fell in love with this guy.....
hahahaha....
aku sgt tertarik dgn cara dia puji gf dia....

1 lg...
dia mcm jericho rosales.....
her0 tme drama filpina dlu....

hahaha...
btol x???...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...