26 December 2010

Kain dia lari...

salam...
saya nak cerita pasal....
kain dia lari.......
hahaha.....

apa first impression korang bila tengok gambar ni??..
mesti korang dah fikir yang bukan2 kan...
maaf la ye...
saya tak nak kahwin lagi......

tapi...
saya nak cerita tentang di sebalik gambar ni..
(thanks mr.google sebab bagi saya gambar yg sesuai dengan entry ni)....
ni dress...
dalam bahasa melayu..
orang panggil gaun....

cerita pasal salah silah pasal gaun ni saya tak nak sentuh..
sebab saya pown tak tahu..
hehehe...

cuma.....
saya tertarik dengan kata-kata tok a.k.a nenek saya....

"depa ni kalau pakai baju mesti kain depa lari ke bawah...
yang atas terbuka ja"...
(keluaq loghat kedah)

kalau nak faham dengan lebih jelas..
sila review gambar tu balik.....

memang sinis kan?....
tapi memang dah tipikal...

(kejadian ini berlaku masa kitaorang tgh tengok satu anugerah yang bagi penghargaan kat produksi filem dan drama Malaysia)..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...