26 December 2010

rEkReAsI......

salam...
jumpa lagi....
ayat saya makin skema sebab..
penasihat saya cakap jangan guna short form...
nanti pembaca tak boleh detect blog kita....
hehehe....
thanks sebab kerjasama anda....
nanti saya belanja makan ye...
tu baru mukadimah...
actually..
saya nak cerita pasal...
rekreasi...
ia merupakan salah satu makanan laut...
hahaha...
lawak ja....
rekreasi tu macam...
jalan-jalan...
enjoy.....
tapi mendatangkan faedah kat tubuh badan kita.....
(yang ni tak da dalam kamus ya)....
actually,
saya nak cerita tentang aktiviti yang kitaorang buat time cuti....
cuti sekolah + cuti semester...
hehehe...
tak jauh pown & tak jejas minyak motor....
kitaorang just joging kat...
kawasan Gunung Jerai.....
walaupun tak terkenal..
(sebab kawan saya pown ada yg tak tau Gunung Jerai tu kat mana..)
tapi best....

ni la budak2 yang selalu menyibuk nak ikut....
tapi kak myra sentiasa ok...
lagi ramai lagi bagus....

12 km???...
sanggup ke nak mendaki??...
pikir la sendiri....
hak3....
dalam perjalanan tu..
kitaorang jumpa satu pokok ni...
besaq giler....
5 orang boleh masuk dok dalam ni...
kan3....

adik-adikku yg sihat....

masa tgh snap gambar ni...
ada sorang pakcik dgn family dia....
tgh joging....
dia cakap kat pokok tu tempat orang dok puja.....
kami tak caya sbbnya...
tak de kesan lilin or kegiatan pemujaan berlaku di situ....
so..
buat tak tau je la....
the journey begin....

letih la sgt....
tambah2 si baju oren tu...
asyik2 lembut lutut.....
hahaha....

comel tak adik2 kak myra???...

setakat ni je journey kitaorang.....
adik2 kak myra letih.....
so...
aku sajikan gambar pemandangan je la......
tengok ye.....

setakat ni aje ye...
malas nak upload gambar....
sori kak myra tak da dalam gambar...
ghairah dok snap gambar...
sampai gambar sendiri tak sempat ambik......

^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...