29 January 2011

Limau Mandarin

salam....
di saat aku makan limau mandarin..
tetiba plak muncul idea nak menulis kat sini....

sebelum tu...
nak wish kat semua masyarakat cina...
happy chinese new year!!!!....


kalo tak silap...
tahun 2011 ni tahun arnab...
comel...
hehe...

back to the story...
bila tiba musim perayaan ni...
aku mesti excited...
sebab nak makan limau mandarin free...
hehe....

yummy.....

mesti ada kawan2 yg berbangsa cina...
akan bagi limau ni kat kawan2 dorang...
tq my chinese friends...
(bodek)...
haha...

aku ingat lagi...
masa aku keja dulu...
bos aku da bagi sekotak...
puas la makan kat umah...
esok lak..
ayah pulak bawak balik lagi sekotak....
hahaha...


tapi tak pe...
famili aku memang suka limau...
so..
tak jadi masalah...

yang nak dijadikan masalah...
esok tu..
pakat beratur depan bilik kecik...
hahaha...
nak lepas hajat masing2..
limau punya pasal...
hehe...

bila makan limau...
aku akan make sure...
limau tu dah jd bogel...
maksud aku..
tak der yang macam bulu-bulu putih 2...
aku tak suka...

so..
kalo sebijik limau..
aku ambik masa agak2 setengah jam...
baru abeh...
pada hal...
adwa makan dah nak dekat 3 bijik kot...
haha...

apa pown...
aku suka bila tiba musim perayaan ni....
aku dapat gak ang pau...
(time keja dulu la)....
dapat limau free....
dapat men mercun..
(oppsss!!!...)...

^_^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...