09 January 2011

Saya muda lagi ke???...

salam.....
saya muda lagi ke??...
tu tajuk entry saya hari ni.........
muda lagi kot...
sweet 17 lagi.....

bukan apa...
just nak story.....
termasuk ari ni dah banyak kali dah aku dengar perkataan ni......

ni dialog antara dorang yg berkenaan....

kawan ana : syira, ni adik ang ka???
(adik 2 merujuk kpd aku)...
ana : tak aihhh....ni kakak aku la....

time tu aku ngah hang out ngan adik aku...
besa la....
kembar mesti selalu together....
hehehe...

ada ke patut dorang cakap cam tu....
rasa macam kredabiliti aku sbg kakak dah hancus....
macam mana ni????...

kalo dorang cakap...
aku ni comel....
leh gak aku setuju.....
hahaha...
(sangat perah santan)..
tapi......
consider aku sbg adik....
tak masuk akal langsung...

btw....
aku rasa sgt bersyukur walau macam mana pown aku dijadikan.....
setiap ciptaan ALLAH tu memang ada hikmahnya.....
hikmahnya...
aku nampak muda dari adik aku ni..
hehehe...


2 comments:

edy said...

org ckp muda pon xske??hehehe

cHoCo lOvErS said...

bkn tak suka tapi x best la...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...