28 January 2011

Scary!!!~~~~

salam...
seram tak tajuk entry aku kali ni?..
tak ke??...
aku dah cukup seram ni...
huhu..

ni semua pasal penangan muvie yang aku tertengok ari ni....
PARANORMAL ACTIVITY 2.....


untuk filem seram...
aku bagi 8.99/10 untuk filem ni...
best 0o0o0...
dia guna format video camera...
pastu guna effect cctv sikit...
memang lain dr yang lain la...
best2...

dalam panggung tu aku ngan kawan aku je...
haha..
lepas tu baru la ada 6 orang masuk...
memang tak ramai...

cite dia best...
ada setengah scene aku tutup muka aku ngan beg....
haha..
first time tu...
bravo2 Paranormal Activity 2....

banyak gak part yang tak dijangka....
antaranya...
(maceh mr. google)

hunter (baby) & abby(anjing) ternampak samting...

Ali kena kunci dari luar...
pastu tinggal hunter ngan abby dalam rumah....

vacum kolam yang tetiba ada kat darat esok hari...

hunter merayau dalam rumah time Ali terkurung kat luar...

ada benda angkat hunter dari katil dia...

ali ngan stepmom, kristi ngah cite pasal kejadian seram..

ni yg aku bengang...
husband kristi, Dan..
tak caya langsung cita wife dia...

masa kristi kena rasuk...
giler saspen...
hunter pown pandai berlakon...

ending dia tergantung tapi tetap puas ati....

Dan & Kristi kena bunuh dgn Katie(kakak Kristi)...
lepas suami Katie, Mica kena bunuh....
sebab time tu Katie kena rasuk...
pastu dia bawak lari Hunter....
kebetulan Ali pergi kem...
(selamat la Ali)...
haha..



finally..
Katie & Hunter tak dapat dikesan...

sedar2...
lampu panggung dah menyala....

^_^



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...