02 January 2011

Totally change....

salam........
aku dlm m00d sedih ni........
tak lama lagi aku jarang2 nak jumpa adik aku yg sorang ni....
nama dia ain......
dia dah check in kt sekolah asrama penuh kt sg. petani.....
huhuhu...
aku ngan dia sangat kamcing...
even kami slalu gaduh....
bukan selalu...
tp tiap2 hari.....
hehehe..

adwa pown sama.......
dah nak masuk tadika....
dengan beg & bekas air Ben 10......
mesti comel....

ecah lak still sekolah...
masuk darjah 2....

ana pulak tak lama lagi nak g oversea...
dia cakap nak p belajar kat sabah.....
(oversea la sangat)

aku pulak...
masih lagi kat sini....
perah otak....
pastu nak cari rezeki.....

so....
yang ada kat umah...
ayah..
makcik....
c0m.....

now...
the situation is totally change...

sebelum ni...
sebuah rumah ni tak pernah diam....

but now....
i'm sure its getting quiet...



2 comments:

pok jad said...

salamm..alo kawan, byk point hg cakap nohh..gelak gak aku baca poin hg tu..

cHoCo lOvErS said...

salam.....allo pok jad...point apa weh?...gelak?..tlg xplain..aku x phm...huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...