27 March 2011

Malu Nak Luahkan Perasaan..

salam......
aku rindu blog ni...
bersawang dah...
maafkan saya ye..

semenjak dua menjak ni...
aku ternampak situasi yang buat aku terkesima seketika...
mungkin life aku makin berubah atau faktor umur aku yang makin meningkat....
aku tengok kebanyakan kawan-kawan yang sebaya dengan aku ni...
malu nk luahkan perasaan dorg kt seseorang yang disukai...
hahaha...
so skema..


'ehh..aku suka la mamat tu....
tp aku malu nak gitau kat dia yang aku suka dia..
nanti dia reject aku'..

ayat camni aku selalu dengar...
korang patut terus terang..
this is for ur own good jugak...

try la dulu...
kalo kena reject..
forget him forever...
kan3...

bagi sesetengah orang mungkin persepsi dorang berbeza...
tapi..
tak salah kan kalo kita cuba dulu....

cuba...cuba...cuba...
(perghh...cam lagu faizal tahir la plak)

^_^

5 comments:

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

*terase* hahahaha

cHoCo lOvErS said...

entry ni mmg aku tuju khas utk ko...hahaha

Budak Kampung said...

anda patut cuba...sbb ada jugak sesetengah LELAKI pon malu jgak... so kalau dua2 malu....x dapat la den nak nolong....:)

Budak Kampung said...

anda patut mencuba...sbb...ada jgak lelaki yg malu...so kalau dua2 malu2 kucing...so melepas la....:)

akustatick said...

X cuba x tahu....da coba da tahu~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...