25 December 2013

Bila umur meningkat, kesihatan sangat penting.

salam,
 bila tugasan menimbun memang membataskan aku menulis dalam blog aku ni. actually, aku dah try supplement dari Shaklee ni. alhamdulillah, memang result dia bagus. dulu aku sekadar nak cuba-cuba je sebab tengok roomate aku dok makan macam best je. so, aku pun try. aku ambil ESP dengan Vitamin C. tujuannya nak bagi sihat di samping nak kulit cantik. baru seminggu aku amalkan memang ada perubahan dah. bila bangun pagi kulit tak berminyak macam dulu. ada classmate aku pun ada cakap 'mira makin comel'. akak tu tipu kot. sebab dari dulu aku comel, dia je baru perasan..hahahahaha

sekarang ni aku ada tabiat baru, bila minum ESP, bila dah dekat-dekat nak habis minum tu, dalam anggaran satu sudu lebihan yang aku minum tu, aku sapu dekat muka. biar dalam 15 minit lepas tu cuci.             HEAVEN.
hehehe







aku sedar, bila umur makin meningkat kita sangat memerlukan supplement untuk kesihatan. tak salah kita amalkan tapi jangan terlalu taksub dengan semua benda tu. amalkan secara bersederhana sudah. supplement yang paling penting untuk kita adalah amal ibadah kita dengan ALLAH. 

bersangka baik, merapatkan hubungan silaturrahim, beribadah dengan ikhlas, IN SHA ALLAH
kesihatan kita secara tak langsung turut terjamin. 

yang ni peneman aku di kala tersangat sibuk

19 disember hari tu aku ke Langkawi, semangat ponteng kelas sebab nak teman adik aku ambik result dia, ALHAMDULILLAH, berkat usaha dia dapat la 8A. aku bangga sungguh dekat adik aku sorang ni, nampak je malas tapi result straight A. lepas ni tunggu SPM pulak. harap dia boleh capai cita-cita nak ke Perancis. 








2 comments:

Zurina Saidi said...

Akak pun nak try gak la...hehehe..

cHoCo lOvErS said...

boleh je kak.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...