30 September 2010

My dReAm cAr....

salam.....
ari ni nk share...
psal...
my dream car....
ngeh3...
study pown blom abih g..
dh berangan nk bli keta...
dah 2..
lesen pown x dak..
hahaha...

aku ingt g..
msa nk wat ic ari 2...
en. tkang wat ic tnya....
"adik da lesen x g?"...
so aku ckp...
dgn berhemahnya...
"x dak ag"...
pas 2 leh dia ckp...
"t nk naik bas ja ka?"...
amboi...
puaka btoi kenyataan beliau...
tp aku relax ja...
coz aku mmg dh x dk lesen...
nk wt cmna...
trima hakikat ja la...
sapa suruh x brani bwk keta...
naik keta brani ada la...
hahaha...

ekceli...
aku nk story psal my dream car..
tp dh stat merapu...
aku ska sgt keta ni...............
......................................
tadaaaaaaa.......


mini cooper......
aku x taw la sbb apa aku ska keta ni...
cam klasik n stylo ja kan....
ptg 2 msa jln2 kat alor setar...
aku t'nmpk keta ni..
so..
aku tny kat en. jamil...
"ayah,kalau kak nk pkai keta ni bleh dak?"....
en. jamil jawab....
"kak ramai adik, bli la keta yg besaq ckit"...
kalo mcm 2...
alang2 bek aku bli lori...
bleh bdk2 men kat blkg...
siap bleh lari2 lg....
hahahaah...

yg penting nnt...
bla aku dh stat keja...
aku nk simpan duit..
nk bli mini cooper....
insyaallah....
yg penting pendahuluan en. jamil la kna byq...
hahaha..
sbaq nah ayah...

tp kan...
mampu ka aku bli?....
bpa thn aku nk smpan wet?...

juz wait n see ya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...