27 August 2010

It mAkE Me sCArEd!!!!!!!!

salam...
jumpa ag.....
sbnrnya ni dh lwt mlm...
tp mta still x ley nk pjam...
s0...
i decide 2 write about something that make me scared.....

mlm ni...
aku dpt tahu yg kwn aku yg sorg ni dianiaya.....
ksian sbnrnya.....
aku dgq pown sdih....
ada ka ptt bf dia ada owg len kt luaq...
dh 2...
siap tyang kt fb ag....
ngokngek btoi...
huhuhuhu....

s0....
bnda mcm ni la yg wat aku x ley nk ada komitmen dgn sapa2 pown....
sori la kalo ada yg terasa.....
aku tkut sgt kalo jd cm2...
aku taw ada jgk yg baik...
tp...
bla aku dgq ja pengalaman kwn2 aku...
aku jd fobia...
takot....
seyes ni...........

aku rsa...
aku happy ja hdup mcm ni...
x de sapa yg nk kongkong...
aku bebas kwn ngan sapa2 pown....
sapa yg ada perasaan mcm aku mst stuju...
kannnnnnnn...

s0...
as a girl yg sgt hepi..
aku bebas nk wat apa sj...

aku ada rmai kwn.....


ley g mkn2.....




shopping.......
cm bnyk sgt duit 2...
hahaha...

tp whatever...
aku sgt enjoy.....





2 comments:

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

aku pon takut gak beb...!!!
xsnggup d duakn..sbb tu smpai skrg xde pakwe kot...huhuhu...
ape2 pon aku suke jd single mingle..xde nk kne pikir psl bf...

cHoCo lOvErS said...

2 la psal....aku lbh ske single...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...