28 August 2010

SgT SsAH NaK CaRi..........

salam....
jumpa ag....
aku nk story psal....
ssah nk cri.....
ekceli...
apa yg ssah nk cri???...
hairan2......
hahaha....

sbnaqnya aku maksudkan....
sahabat sejati....
yg bleh bersama kt tme ssah n senang.....


sepanjang hdup aku.....
dh bnyk skolah aku pndah....
start dr....
tadika (kelantan n kedah)
sk stella maris(perlis)
sk chuping(perlis)
smk jabi(kedah)
smk bukit garam(sabah)
smk agama sandakan(sabah)
smk perempuan sandakan(sabah)
smk guar chempedak(kedah)
smk tunku temenggung(kedah)
n.....
plg latest....
universiti sains malaysia(penang).....

hahaha...
bnyk x skolah aku blajar...
ada sbuah tu 3 bln jer aku msuk...
pas2 pndah lak...

dlm bnyk2 skolah 2...
aku x jmpa pown sahabat sejati....
yg ada pown stakat tme snang ja...
tme ssah...
harammm....

pernah ada satu ketika 2...
aku ingt lg....
msa aku f6.....
aku rsa d0wn sgt....
sbb aku da mslh yg aku x ley nk solve....
s0..
aku jd sgt pndiam...
dh la tgh stress nk exam...
tp...
aku pny prestasi dlm pelajaran sgt cemerlang..
(bkn nk riak..)
cikgu2 pown sgt ambil berat kt aku....
tq 2 ckgu asma,ckg zahidah n ckg mai.....
dorg bnyk bg support kt aku...

nk djadikn cerita....
bla ckgu2 ni msuk klas.....
dorg mesti ckp...
"amira..kamu ok x ari ni..."
mst soalan 2 yg kluar dr mlut dorg...

bla soalan 2 kerap sgt berkumandang dlm klas...
bley kta stiap ari...
so..
kwn yg pling aku percaya pown mkin jauh dr aku....
dia mla x nak ckp ngan aku...
dduk kt tmpt lain...
n..
ada satu ari 2 lgsung x tgur aku...

nk tawu x sbb pe???..
sbb dorg ckp ckg asyik ambik berat psal aku...
pdhal x kt dorg....

dorg x taw yg aku pernah menangis dpn cikgu psal ni..
n poblem aku yg x ley nk solve 2.....
s0...
ckg2 tu sbnarnya nak naikkan blik smgt aku je....

tp dorg slh anggap....
dorg ckp aku best student....
so..
ckg layan aku lbih....
aku sdih bla dorg ckp cm2.....
mkin ari....
dorg mkin jauh...
ajk study group x nak...
dorg ckp dorg x lyk nk stdy ngan aku....

bla jd cm2...
aku stat stdy group ngan bdk klas sblh....
len plak cta yg kuar...
dorg ckp aku lbh ska kwn ngan bdk klas sblh....
sdh sgt...
bla kwn yg pling kta syg ckp cm 2.....

s0...
aku decide...
dia x bleh nk jd sahabat sejati aku.....
bla aku ssah x de sapa nk tlg....
tp bla aku snang.....
mcm2 mintak....

sbnaqnya maybe slh aku....
aku ni agk ssah nk cta poblem kt owg len....
ekceli..
kt fmili aku pown aku ssah nk cta psal poblem aku...
unless org 2 paksa btol2....
bru aku da ksedaran nk cta...
aku pown agk pendiam tme kt skolah........
masa 2.....
aku ada poblem yg sgt besar....
smpai aku rsa x nk hdup dh....
tp..
nsib ada yg understood n concern about me........

sampai sekarang....
aku msih lg mencari...
sahabat sejati.....
sapa nk jd sahabat aku...
silakan...
aku ni ok jer...
aku terima seadanya....







1 comment:

~@~FaFa KiMuRa SaKuRa~@~ said...

cite ko ni ade persamaan ckit ngn aku tp len ckit...sabar je la byk2 ngn kwn yg cm2...xgune nangis air mate darah skali pon kalu org tu xhargai kte sbg kwn die..ag pon byk ag kwn yg lbih bek dr die kt dunia nie..cume kte kne pndai mcarinye shje....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...